maandag 27 januari 2014

Tag: This or That?!

Bij deze Tag is het de bedoeling om steeds tussen twee dingen te kiezen. Ik kwam hem tegen op http://www.beautynailsfun.nl/ en hij leek me erg leuk. Dus hier komtie. :)

Kleding

Lange mouwen of korte mouwen
Korte mouwen sowieso! Ik ben gek op zomerkleding. En lange mouw tsja.. Ik heb er niet veel mee. Ik kan niet wachten tot het weer mooier weer word en ik mijn zomerkledingkast weer mag openen. :)

Jurken of rokken
Ehm.. Dit is een moeilijke. Ik vind beide leuk. Pff.. Ik kan echt niet kiezen. Al denk ik dat ik toch meer rokjes draag dan jurkjes omdat dat gewoon ja.. Net iets makkelijker is ofzo. En zoals ik in een eerdere blog al schreef, ik ben dol op hempjes. Boven een rokje of een korte broek. Dus ik denk dat ik rokken ga kiezen.. Pfoe, ik sta versteld van mezelf. Ik vind jurkjes mooier om te zien maar ik draag vaker rokjes. Oké laat maar ik kies gewoon beide. Dit is een onmogelijke keuze.

Streepjes of ruitjes
Sowieso streepjes. Ik vind ruitjes niet echt mooi. Die geven een beetje ja.. Misschien een nerd - achtige look? Geen idee. Ik denk dan aan van die oude mensen vestjes. Misschien dat ik daarom ook voor streepjes kies.

Teenslippers of sandalen
Teenslippers. Lekker om in de zomer aan te hebben. Je kunt ze zo uitschoppen, geen gedonder. De meeste sandalen vind ik niet mooi en als ik ze mooi vind zitten ze nooit lekker. Ik heb nu van die sandalen die altijd in mijn enkel prikken en kleine wondjes maken. Daar plak ik dan pleisters op maar of dat nou zo mooi staat?

Sjaals of hoedjes
Hoedjes! Sjaals probeer ik soms wel te dragen maar eigenlijk irriteer ik me er altijd aan. Soms draag ik in de winter een sjaal bij mijn outfit en dat vind ik dan ook nog wel gaan maar voor de rest.. Als ik een sjaal draag heb ik hem binnen 10 minuten over een stoel hangen en draag ik hem de rest van de dag niet meer. Hoedjes in tegendeel, daar ben ik dol op. Gewone hoedjes, baretten of mutsjes. Alles. Ik vind ze geweldig. Ik heb zelf een lila- kleurige baret en een roze Amsterdam- muts. Ik wil nog een witte baret. Ik zag ooit ergens een superleuk hoedje toen ik met een vriendin was te winkelen. Helaas was dat niet bepaald naast de deur en heb ik hem niet gekocht. Pff, nog steeds jammer.

Oorknopjes of oorhangers
Ik heb wel gaatjes maar draag eigenlijk bijna nooit oorbellen. Ik vergeet het gewoon. Ik vind hangers mooi maar daar mee blijf ik meestal overal in hangen. Ik denk dat ik oorknopjes mooier vind. Een beetje bescheiden maar toch leuk. 

Kettingen of armbanden
Het zelfde probleem als met oorbellen en sjaals. Ik irriteer me snel aan dingen om / aan mijn lichaam. Armbanden vind ik ook nogal irritant zitten, vooral met schrijven. Maar ik ben wel echt ketting - verslaafd. Ik heb heel veel kettinkjes. Mijn lievelingsketting is eentje die ik van mijn oma heb geërfd. 

Hakken of platte schoenen
Platte schoenen! Ik vind hakken supermooi maar ik kan er niet goed op lopen of ik ben heel erg moe in mijn benen als ik het toch een paar uur heb gedaan. Blijven oefenen, haha. Ik doe naar feestjes nooit hakken aan. En aan het einde van de avond weet ik weer precies waarom. Als andere meiden hun schoenen uitdoen omdat ze zo'n pijn aan hun voeten hebben. Dan sta ik tussen hen met mijn ballerina's en denk ik: "Yep, en ik heb geen last van mijn voeten."

Jasje of vest
Ik vind jasjes mooier. Maar vesten zitten lekkerder natuurlijk. Voor een dagje thuis zou ik zeker voor een vest gaan. Als ik naar school ga ook. Maar als er een bijzondere gelegenheid is zou ik sowieso een jasje kiezen. 

Make up

Lipgloss of lipstick
Ik ben dol op felle kleuren lipstick. Een beetje het Little Mix idee. Wacht, ik laat wel even een foto zien van wat ik bedoel.

Eyeliner of mascara
Mascara! Met eyeliner ben ik totaal niet handig. Dan komt het per ongeluk in mijn oog. Gewoon ja, ik ben niet zo handig met make-up. Ik draag het ook niet zo vaak.

Neutraal of kleur
Ik vind dat je make-up zo natuurlijk mogelijk moet houden. Je ogen of lippen iets extra's geven maar niet een enorme kleurenexplosie op je gezicht. 

Nagels

Lang of kort
Ik vind lange nagels mooi. Een vriendin van mij heeft dat ook. Ik heb één keer haar nagels mogen lakken en dat vond ik ook superleuk om te doen. Zelf heb ik korte nagels. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om mijn nagels lang te laten groeien. Of ze breken af of er zit continue viezigheid onder. Daarom houd ik ze gewoon kort. Wat wel heel vervelend is als ik nagels wil lakken.

Felgekleurd of donker
Ik houd van kleuren dus ook op mijn nagels. Donkere nagels vind ik al snel te gothic en ik merk dat mijn humeur er ook slechter door word. Nagels zonder kleur vind ik meestal saai en ja, te kleurloos. Ik vind pastelkleuren ook wel heel mooi op nagels.

Met nail-art of zonder nail-art
Ik vind nail-art heel leuk om te doen en ik kan er heel lang mee bezig zijn maar ik vind voor mezelf gewoon één kleur nagellak denk ik mooier. Of met een klein bescheiden figuurtje. 

Haar

Krullend of stijl
Ik vind krullen supermooi. Helaas heb ik ze zelf niet. Soms slaap ik met papillotten in mijn haar en dan heb ik een paar dagen krullen. Maar dan ben ik voortdurend bang dat ze eruit zakken of dat het gaat regenen. Ik zou wel krullend haar willen hebben. Niet onhandelbare krullen maar gewoon mooie krullen.

Knot of paardenstaart
Ik vind zelf een paardenstaart mooier. Ik heb geen idee waarom maar ik heb een staart altijd net iets mooier gevonden dan een knot. Vroeger haatte ik het als mijn moeder een knot in mijn haar wilde maken maar nu vind ik het wel leuk. Maar toch net iets liever de paardenstaart dus. 

Schuifspeldjes of clipjes?
Schuifspeldjes! Superhandig omdat je ze niet echt ziet.

Lang of kort
Ik vind lang haar mooi omdat je er dan ook veel mee kunt.  Veel verschillende kapsels. Een vriendin van mij zou graag langer haar hebben en laat het ook weer groeien. Om er meer leuke dingen mee te kunnen doen en dat snap ik helemaal! Toch heb ik mijn haar wel eens half lang gehad en dat beviel me ook best. Lekker makkelijk met douchen, snel droog en minder klitten. Ik laat mijn haar nu heel lang groeien en laat het dan afknippen voor het goede doel. Dan heb ik weer half lang haar en kan het hele 'groeiproject' weer opnieuw beginnen. ;)

Licht of donker
Ik vind zwart haar bij mensen met een getinte of bruine huid mooi. Als je heel bleek bent zou ik het je niet aanraden. Dan lijk je nog bleker. Tenzij dat je bedoeling is. De mooiste haarkleur vind ik roodbruin. Dat heb ik zelf, haha. Geverfd hoor. Mijn eigen haarkleur is donkerblond. 

Los of vast
Dit vind ik een hele moeilijke. Het is beide leuk. Alleen denk ik dat los net een beetje een spontanere indruk geeft. :)

Overig

Regen of zonneschijn
Zonneschijn. Ik ben echt zo iemand die depri kan worden als het weer nou ja, depri is. Als het mooi weer is ben ik vrolijk. Als het buiten grauw en donker is zit ik ook een beetje in een depressed mood. So, let the sun shine.

Zomer of winter
Dit hoef ik niet eens meer uit te leggen. Volgens mij mopper ik in bijna elke Tag  wel even over dat ik de winter haat en van de zomer houd. 

Herfst of lente
De lenteee. De lente is echt een seizoen waar ik vrolijk van word. Alles gaat bloeien en er worden jonge dieren geboren. Bovendien kan ik dan eindelijk mijn zachte kleuren en bloemetjesbroeken weer uit de kast halen. De lente is denk ik wel mijn favoriete seizoen. Samen met de zomer. 

Chocolade of vanille
Is dit een vraag?! Chocolade! Duhh, haha. 

Dit waren alle keuzes, best lastig af en toe! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Overnemen mag. 

Liefs,
Mar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten