woensdag 4 februari 2015

Tekenstijlen die mij inspireren

Heey allemaal! Vandaag plaats ik geen eigen tekening maar post ik tekeningen die mij inspireren. Dit word vandaag niet een erg lang artikel, aangezien ik me niet zo lekker voel. Oké, let's do this!

1. Santoro's gorjuss

Santoro's gorjuss zijn schattige poppetjes zonder mond. Ze heeft zowel iets schattigs als iets creepy's volgens mijn beste vriendin. Ik heb deze manier van tekenen ook leren kennen via Eline. Zij heeft op vakantie een aantal spulletjes van Santoro's gorjuss gekocht. Tegenwoordig teken ik vaak in deze stijl wanneer ik poppetjes moet tekenen bij een schoolopdracht. Ik baseer de poppetjes dan op dit merk qua ogen en haar maar geef ze meestal wel een mond.

2. Fun2draw

Fun2draw is een Youtubekanaal. Ze tekent van alles in de stijl die je hierboven ziet. Van kerstbomen, tot personages uit films en zo nu en dan iets van Disney. c: Hierboven heeft ze bijvoorbeeld Olaf getekend. Daisy, speciaal voor jou. Voor je Olaf obsessie. c; Daisy heeft laatst Frozen gezien en is nu een beetje verliefd op Olaf, haha.

Momenteel zijn dit eigenlijk de twee tekenstijlen die mij inspireren. En soms google ik op 'cute Disney princess' en dan krijg je ook hele leuke Disney tekeningetjes. Verder wil ik dingen gaan tekenen, die ik in boeken heb gelezen of in films heb gezien. Dat lijkt me heel erg leuk! Natekenen is leuk maar de laatste tijd teken ik ook weer meer zelfbedacht.

Goed, dit was het voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik vond het leuk om dit met jullie te delen. Ik wens iedereen nog een fijne avond.

Liefs,
Marianne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten