dinsdag 29 maart 2016

Gaat It's All About Marly stoppen?

Lieve lezers en lezeressen,

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben wordt er niet veel meer gepost op It's All About Marly. Ik blog nu al twee jaar onder deze naam en op dit adres en ik merkte een paar weken geleden dat ik in een soort sleur kwam met mijn blog. Ik heb vele hobby's en It's All About Marly vond ik nog steeds leuk maar het ging voelen als een 'moeten'. Wanneer ik een artikel af had en online postte gaf me dat een goed gevoel maar mezelf ertoe zetten om te gaan bloggen vond ik lastiger. Ik ben iemand die zoals veel anderen op den duur vernieuwing nodig heeft. Mijn blog is mijn kindje en daarom wil ik jullie gerust stellen: Ik stop niet met bloggen. Maar wel met dit adres.

Ik heb er wel eens eerder over gesproken dat ik naar een eigen adres wilde. Ik heb besloten dat het tijd is om hier echt werk van te maken en kan hier mee worden geholpen op technisch vlak. It's All About Marly blijft met dezelfde naam + .NL bestaan of krijgt een geheel nieuwe naam. Daar ben ik nog niet over uit. (Suggesties zijn altijd welkom!) Deze blog is de blog waarmee ik ben begonnen. De blog waarop ik zoveel onderwerpen heb uitgeschreven, waarmee ik zoveel plezier heb beleefd. Ik hou van schrijven en ik hou van mijn blog. Maar het is tijd om een stap te maken. Ik wil een eigen domein met een eigen design. Daar droom ik van. Ik wil verder. 

Er zijn artikelen van It's All About Marly die meegaan naar de nieuwe blog maar er zijn ook artikelen die zullen worden herschreven. Mijn stijl van schrijven was twee jaar geleden anders dan nu en bij sommige artikelen zie ik wel iets in het artikel maar vind ik dat het gewoon beter neergezet kan worden.

Nu ik het zo met jullie deel vind ik het wel een beetje moeilijk. Dit is een grote beslissing voor mij en mijn blog, maar wel eentje die ik moet maken. En wanneer ik het lastig vind om een oud adres los te laten denk ik aan het nieuwe en wat voor moois ik daarvan wil maken. Wanneer mijn nieuwe blog online gaat kan ik nu niet zeggen. Dit is omdat ik een geheel nieuw plaatje wil maken. Ik ben bij mezelf aan het graven en maak zo een fundament waaruit ik wil gaan bouwen. Hiervoor moet ik vragen beantwoorden als de doelgroep, waarover ik wil gaan bloggen (ik wil wat minder van alles en nog wat en wat meer focussen op een aantal onderwerpen), hoe vaak ik wil gaan bloggen, de naam en hoe ik de lay-out wil hebben, etc. Allemaal geregel en omdat ik niet overhaast iets op wil zetten en dan bijvoorbeeld achteraf spijt hebben van de gekozen naam wil ik hier de tijd voor nemen. 

Deze verhuizing is de reden dat er (los van mededelingen over de verhuizing) geen posts meer online zullen komen op dit adres. Terwijl ik mijn fundament leg en verhuisdozen inpak, hoop ik jullie terug te zien in It's All About Marly's nieuwe huisje.

Heel veel liefs,
Marianne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten